DIGITALA MENYER I REALTID – HOS SABIS

Sabis

Sabis ger sina kunder tydlig och aktuell information på ett enkelt och flexibelt sätt. Sex av Sabis lunchrestauranger har installerat digitala skärmar för att ge sina gäster aktuell information.. Nu är flera restauranger på gång att installera lösningen.

Ett steg till tydligare kommunikation med kunderna är införandet av digitala skärmar. På Sabis är man mån om att ge sina gäster den allra bästa kundupplevelsen. Med över 140 års erfarenhet inom mat och möten vet man att det krävs ständiga förändringar och förnyelse, och med en platt organisation agerar de snabbt. 

På de digitala skärmarna presenteras bland annat lunchmenyn, vilken byts ut varje dag. Sabis använder Toshibas molnbaserade webbtjänst där restaurangmedarbetarna själva laddar upp en pdf-fil med dagens meny. Det är enkelt och går snabbt. Innehållet som visas på skärmen kan när som helst bytas ut – i realtid. Materialet kan även schemaläggas för att visas vid ett visst klockslag.

 

Fler restauranger vill installera lösningen

Än så länge har sex av Sabis lunchrestauranger infört lösningen, men fler planerar att installera den. Skärmarna som Sabis använder är så kallade 16/7-skärmar från Toshiba. De är robusta och konstruerade för att vara igång en hel arbetsdag.

 

Fördelar med digitala skärmar & skyltning

  • Effektiv kanal för att stärka ditt varumärke
  • Möjligt att målgruppsanpassa ditt budskap
  • Dynamisk kommunikation genom integrering med exempelvis ditt affärssystem eller sociala medier
  • Anpassa innehållet så att det ligger helt i linje med ditt företags visuella kommunikation
  • Uppdatering i realtid
  • Möjligt att schemalägga informationen

Ämnen: , ,

VILL DU VETA MER?

Lämna dina kontaktupgifter så hör vi av oss inom kort.(* obligatoriskt fält)